dilluns, 4 de juliol del 2011

Dissabte 2

A les 10 ens recull el creuer, un catamara gros de fust escolpida, es maco, pero es gran i aixo vol dir gent... Despres d un bon esmorzar i una mica de contacte amb casa arriba el creuer i si.. A tope de gent bastant diferent dels sounds de NZ.. Avui la marea ha pujat un munt, ben be un metre mes del normal, alguns dels bancs de sorra x on haviem caminat avui ni es veuen pero el mar ha guanyat mes colors i la vegetacio quasi creix desde dins el mar. Fem un parell de parades x passejar i/o banyarnos en illes inhabitades o quasi, una te un hotelet alla al mig, tot fet amb material de l illa o quasi, o aixo ens explica una senyora q trobem x l illa cremant la brossa.. les illes precioses val la pena tot i la gentada.. Finalment, despres de dinar, menjar local aixo si i molt bo, arribem a la famosa One Foot Island. La borejem tota tot i la dificultat, algun tram no hi ha espai x caminar el mar ha pujat massa! Pero l espectacle es maquissim. De tornada l espectacle segueix impressionant, la llacuna d aitutaki realment es molt maca.. Dins la barca pero, monten un espectacle d com posarse un pareu i coses d aqestes x distreure el personal.. La veritat es q ja estem una mica tristos.. En 2h toca marxar :( abans pero a l arribar a l illeta de l hotel de nou anem a fer un banyet, despres ja maletes, ultimes fotos i cap a l aeroport... A començar el periple.. Aitutaki - Rarotonga - Los Angeles - NYC! Crec q seran unes 20 o 22 hores... A vera com va.. A Rarotonga ja petim el primer endarreriment.. Una horeta.. Aiai.. A vera q passa amb l enllac a LAX.. Avio, series, pelis... I dormir! Avui si.. I amb aixo ja es dema..

1 comentari:

1. El que tinc és punyetera enveja...!!! i una gran necessitat de mapa, rellotge i fotos perquè ja no se exactament a on sou, ni quin dia ni quina hora és...